دسته بندی :  مبل شویی در اصفهان

شستشویی مبل در منزل

معمولا پاک کردن لکه مبل زمان بر و سخت است.هنگامی که با متخصصان مبل شویی لاله تماس می‌گیرید، بهتر است در مورد لکه‌های که روی مبل ایجاد شده توضیح کوتاهی دهید تا متخصصان ما بهتر شما را راهنماییی کنند.مبل شویی در اصفهان



مبل شویی


۶ مرحله تا شستشوی مبل در منزل

مبل شویی در اصفهان

۱- مبل را جاروبرقی بکشید

۲- مبل را دستمال بکشید

۳- به مبل اسپری ضد حشره بزنید

۴- مبل را لکه گیری کنید

۵- مبل را با آب و سرکه تمیز کنید

۶- مبل را بخارشوی کنید

پاک کردن لکه مبل

برای سفارش و اطلاع از قیمت‌ها با این شماره09138044051 تماس بگیرید

 

 


شستن مبل در خانه با استفاده از سرکه + آب اکسیژنه

باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که ممکن است این ماده به پارچه‌های رنگ تیره آسیب بزند و رنگ آن‌ها را کدر و روشن سازد.
4 قاشق غذا خوری آب اکسیژنه را به 50٪ سرکه رقیق شده در آب اضافه کنید. این محلول را در یک بطری اسپری بریزید و به خوبی آن را تکان دهید تا مخلوط شوند. حال قبل از این که محلول را روی مبل استفاده کنید اول مبلمان خود را با جاروبرقی تمیز کنید تا هر گونه گرد و غبار روی سطح مبل شما از بین برود و سپس محلول را روی لکه‌های موجود روی سطح مبل خود اسپری کنید. کمی صبر کنید تا محلول کار خود را انجام دهد دقت داشته باشید که محلول نباید خشک شود. با حوله کاغذی یا یک حوله نرم قسمت آغشته به محلول را تمیز کنید.مبل شویی در اصفهان. این کار را تا زمانی ادامه دهید که دیگر لکه‌ای روی سطح مورد نظر باقی نماند. همچنین می‌توانید برای اینکه تمام سطح مبل خود را به طور کامل تمیز کنید، تنها از سرکه استفاده کرده و با بخارشوی مبل خود را تمیز کنید.


شستشو


روش‌های شستن انواع مبل مخمل و مخمل سفید

بعد از کثیف شدن مبل مخمل اولین کاری که باید انجام بدید بررسی برچسب محصول است این محصولات غالبا دارای برچسب و کاتالوگ هستن .اگر مبل مخمل شما دائما در دسترس و استفاده شما هست پیشنهاد ما این است که هر 6 یا 8 ساعت آن را تمیز کنید تا دچار مشکل نشوید. به این منظور به کمک مقداری پنبه و کشیدن آن روی مبل آلودگی‌های سطحی را از مبل پاک می‌کنید و تمام نقاط خارج از دید و باریک مبل هم با پنبه تمیز کنید. بعد از اینکه بل کثیف شد بدون درنگ سعی در تمیز کردن آن بنمایید زیرا با گذر زمان شست و شو سخت‌تر خواهد شد.

شستشویی مبل با دستگاه


مزایای شست و شوی مبل با دستگاه

مبل شویی در اصفهان

شستشوی مبلمان باعث پاک کردن تمامی باکتری‌ها و ویروس‌ها از مبل می‌شود.

تمیز کردن عمیق مبل برای از بین بردن روغن‌ها، کثیفی‌ها و لکه‌هایی که به عمق مبل نفوذ کردند عالی است.

شستشوی مبلمان علاوه بر تمیز کردن آن باعث خوشبو شدن آنها نیز می‌شود.

شستشو با دستگاه باعث افزایش عمر مفید مبل می‌شود چون آلودگی به مرور باعث پوسیدگی روکش می‌شود.

شستشو مبل با بخارشور


نظرات شما

    افزودن نظر شما