دسته بندی :  وبلاگ

پاک کردن قطره آهن از روی قالی

شش ماهگی استفاده از قطره آهن برای تامین آهن مورد نیاز کودکان الزامی است و از آنجایی که بوی بد قطره آهن به مزاق کودکان خوش نمی‌آید و از خوردن آن ممانعت کرده و از دهانشان بیرون میریزند و یا ممکن اس شیشه قطره آهن از دست شما بیفتد و روی فرش بریزد این گونه مشکلات زیاد برای مادران بوجود می‌آید.
شما می‌توانید با استفاده از این آموزش لکه را از بین ببرید و نیاز به تعویض فرش جدید نیست.

تمیز کردن لکه قطره آهن


اگر همه راه حل‌های موجود را انجام دادید ولی به آن چیزی که می‌خواستید نرسیدید از یک قالیشویی حرفه ایی مثل قالیشویی لاله کمک بگیرید


Iron drops


با لیموترش لکه آهن را از فرش پاک کنید:

مقداری آب لیمو ترش را روی لکه بریزید اگر لیمو ترش‌های کوچکی دارید می‌توانید ان هارا از وسط نسف کنید و به آرامی و کمی فشار روی لکه بکشید و بگذارید چند دقیقه بماند و سپس آن را چند بار بشویید ویا از یک حوله نمدار تمیز استفاده کنید تا لکه برود. چنان چه لکه پا بر جا ماند کمی پودر لکه بر روی آن بریزید و طبق دستور روی قوطی عمل کنید.


Clear iron drops

قالیشویی لاله اصفهان متخصص در شستشوی انواع فرش، موکت، قالی و قالیچه در منزل و محل کار شما با ارزان‌ترین قیمت، برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت‌ها با این شماره09138044051 تماس بگیرید


استفاده از ماست برای پاک کردن لکه آهن از روی فرش:

تجربیات برخی از مادران نشان داده استفاده از ماست میتواند تا حد زیادی لکه حاصل از قطره آهن را از فرش پاک کند. زمانی که قطره آهن روی فرش بریزد ایجاد لک‌های قهوه ای روی آن میکند بهتر است در صورتی که با این مشکل مواجه شدید فورا روی لکه کمی ماست بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند و بعد با یک قاشق تمیز ماست‌ها را از یک طرف جمع کنید و سپس شستشو دهید.

بهترین مبل شویی در اصفهان مبل شویی لاله است.



نظرات شما

    افزودن نظر شما