دسته بندی :  وبلاگ

شستشویی مبل در منزل اصفهان

درگذشته تمیزکردن خانه به عهده‌ی مادران خانه بوده اما اکنون بدلیل اینکه بیشتر خانم‌ها شاغل هستند این کار را به شرکت‌های خدماتی میسپارند.نظافت مبلمان ازجمله کارهای سختی است که خانم‌ها نمیتوانند از پس آن بربیایند وبه همین دلیل دنبال افرادی میگردند که بتواند این کار را به درستی برایشان انجام دهد،که نیازمند افراد مجرب و ماهر نیزمیباشد که بایدازابزاروتکنیک‌های خاصی متناسب با آن استفاده کنند.

شستشویی انواع مبل با کمترین زمان و با کیفیت عالی در مبل شویی لاله اصفهان


شستشویی مبل


مرحله به مرحله شستشوی مبل در خانه

مراحل قبل از شستشو: تمیز کردن مبل با جارو برقی،تمیز کردن با فرچه خشک، تمیز کردن با پرز گیر
برسی جنس پارچه مبل
شستشوی مبل در منزل با استفاده از محلول آب و مواد شوینده
شستن مبل با سرکه
شستن مبل با بخار شوی
آموزش شستشوی مبل چرم
آموزش شستشوی مبل مخمل


Washing the sofa

قالیشویی لاله اصفهان متخصص در شستشوی انواع مبل و صندلی در منزل و محل کار شما با ارزان‌ترین قیمت، برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت‌ها با این شماره09138044051 تماس بگیرید


گرد و خاک مبل را تمیز کنید :

به وسیله یک جاروبرقی اشغال و گردوخاک روی مبل را جارو بکشید و کوسن‌های مبل را بردارید و بتکانید و در جای خود قرار دهید .


برس نرم بکشید:

با یک برس نرم به آهستگی قسمت هایی که گردوغبار به سطح مبل چسبیده است را پاک کنید .


پرزگیر استفاده نمایید:

اگر حیوان خانگی دارید همه موهای حیوان خانگی با جاروبرقی جمع نمی‌شود پس از یک پرزگیر موهای آن را جمع کنید.


مبل شویی لاله بهترین مبل شویی در اصفهان است

 

تمیز کردن سطوح غیر پارچه ای:

یک دستمال نرم و یک محصول تمیزکننده مناسب سطوح غیر پارچه ای مبلمان خود مانند سطوح چوبی و یا فلزی مبلمانتان را به ارامی تمیز کنید و مراقب باشید که مواد شوینده روی پارچه‌ی مبلمانتان نریزد.


لکه گیری کنید:

پاک کردن هر لکه روش خود را دارد اما شما به طور کلی می‌توانید محلول آب و سرکه رقیق شده را روی لکه‌ها اسپری کنید و با دستمال خیلی ملایم پاک کنید .




تهیه محلول پایه آب برای شستشوی مبل

درون یک ظرف نسبتا بزرگ 3 لیتر آب و 3 پیمانه از شامپوی غیر شیمیایی یا پایه آب را ریخته و حل کنید. سپس این محلول را به پارچه ای آغشته نموده و برای تست به گوشه ای از مبل بکشید و اجازه دهید ده دقیقه باقی بماند.
حالا حوله کاغذی را برداشته و در محل مورد نظر قرار دهید. اگر حوله رنگ پارچه را به خودش جذب نکرد محلول آماده شده مناسب بوده اما در غیر این صورت باید محلول را رقیق‌تر کرده و دوباره امتحان کنید.


تمیز کننده فرش


شستشویی مبل چرم

مبلمان چرم زیبایی خاص خودش و طرفداران مخصوص دارد
کسانی که مبل چرم دارند برای شستشو کار آسان‌تری در پیش داردقبل از شستشو مبل چرم بهتر است مراحل گردگیری و جارو برقی را انجام دهید و بعد به سراغ شستشو برویداگر نمی‌خواهد که برای تمیز کننده‌های چرم هزینه کنید، می‌توانید تمیز کننده چرم را در خانه بدون هزینه درست کنید.برای درست کردن این محلول کافی است سرکه سفید را با مقداری آب مخلوط کنید سرکه سفید برای شستشو و پاک کردن خیلی از موارد به کار می‌رود یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای شستشو ی مبل چرم استفاده از محلول سرکه سفید و آب است گوشه ای از یک دستمال تمیز را در محلول سرکه وارد کنید و شروع به شستشوی مبل چرم کنید این کار را برای کل مبل انجام دهید بعد از خشک شدن می‌توانید دوباره این کار را انجام دهید تا به نتیجه مطلوب‌تری دست پیدا کنید.


شستشویی مبل در منزل


شستشویی مبل مخمل

کاربردی‌ترین روش برای مبل مخمل:
سطح مبل مخمل را با جارو برقی به خوبی جارو کنید.به وسیله پارچه و یا دستمال بدون پرز گرد و غبار را از روی مبل مخملی بگیرید.حالا نوبت ترکیب کردن جوش شیرین و آب لیمو می‌باشد که شما بسته به مقدار کثیفی و یا اندازه مبل خود می‌بایست آن را تهیه کنید. بنا بر این اندازه استاندارد آن به ازای 4 قاشق غذا خوری جوش شیرین، می‌بایست یک فنجان آب لیمو اضافه کنید؛ که بسته به میزان نیازتان می‌توانید آن را کم و یا زیاد کنید.پس از اینکه محلول را ترکیب کردید به خوبی آن را هم میزنید تا کف کند سپس به وسیله یک پارچه که فاقد هر گونه پرز می‌باشد از کف تشکیل شده بر می‌دارید و آن را بر روی قسمت‌های مورد نظر می‌کشید تا لکه‌ها به خوبی پاک شوند.در نهایت اجازه دهید تا مبل خشک شود.

Washing the sofa



نظرات شما

    افزودن نظر شما