قالیشویی در اصفهان 09138044051

قالیشویی لاله در اصفهان اولین ارائه دهنده خدمات اینترنتی و آنلاین شستشو قالی و مبل در شهر اصفهان  با سال‌ها تجربه و کادری مجرب آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است

قالیشویی لاله یکی از بهترین و محبوب‌ترین مراکزی می‌باشد که با ارائه امکانات و خدمات با کیفیت توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان و کارفرمایان را به دست آورد شما نیز می‌توانید با ثبت سفارش از وب سایت قالیشویی لاله با مقرون به صرفه ‌ترین هزینه مبلمان و فرش‌های خود را به روش مدرن شستشو دهید

برای شستشوی قالی و انواع قالیچه با قالیشویی لاله تماس بگیرید


فرش شویی

انواع مختلف دستگاه‌های فرش‌شویی اتوماتیک

1- دستگاه ریلی
2- دستگاه دیسکی



کدام روش برای شستن فرش‌‌ها بهتر است؟
همه چیز بستگی به فرش شما دارد.  اما نگران نباشید که در شستشویی فرش اطلاعاتی ندارید قالیشوی لاله به شما کمک میکند معمولا برای فرش‌های ماشینی از روش‌های مختلف فرش‌شویی می‌توان استفاده کرد، اما با توجه به جنس آنها، روش اتوماتیک راحت‌تر بوده و همچنین تمام تار و پود فرش به خوبی تمیز می‌شود; می‌توانید با اطمینان از مواد شوینده، فرش خود را به روش مکانیزه شسته و همچنین به دلیل استفاده از ماشین‌آلات، صدمه و آسیب کمتری به فرش برسانیدو عمر طولانی‌تری برای آن در نظر بگیرید.اما در این میان در خصوص شستشوی فرش‌های دستبافت و ابریشمی همه‌چیز متفاوت است و باید با استفاده از یک فرش‌‌شویی و استاد ماهر انجام شود. این فرش‌ها باید با استفاده از بهترین مواد، شسته شده و در تمام مراحل شستشو با نظارت و حساسیت تمام همراه باشند.


شستشو در منزل

نحوه شستن فرش در قالیشویی

شستشوی فرش به صورت حرفه ای در کارگاه‌های قالیشویی انجام می‌شود. در این واحدها از دستگاه مکانیزه و نیمه مکانیزه برای نظافت فرش‌ها استفاده می‌شود. مراحل شستشو با آنچه که در روش‌های سنتی و خانگی انجام می‌شود، بسیار متفاوت است. به طور خلاصه یک قالیشویی خوب کارها را به این ترتیب انجام می‌دهد:


برای اطلاع از انواع قیمت‌های شستشویی قالی در منزل و محل کار با این شماره  09138044051  تماس بگیرید.

غبارگیری فرش

قبل از شستشو ابتدا گرد و خاک داخل الیاف قالی با دستگاه، تمیز می‌شود! این دستگاه شبیه به یک جاروبرقی قوی است و همه غبارهای عمقی فرش را تمیز می‌کند. پس از آن نوبت به مرحله پاکسازی با مواد شوینده است.



شستن فرش با شوینده مناسب

متخصصین فرش با توجه به جنس الیاف از مواد مناسب برای تمیز کردن و شستشو استفاده می‌کنند. عملیات شستن قالی توسط دستگاه انجام یم شود. برای اینکه هیچگونه آسیبی به فرش نرسد یک نیروی متخصص و با تجربه تنظیمات دمای آب، فشار آب، میزان مواد شوینده و …. را تنظیم می‌کند. در صورت نیاز عملیات لکه بری پیش از شستشو انجام می‌شود. پس از آن، فرش وارد قسمت آبکشی شده و با آب پر فشار، تمیز می‌شود.



آبگیری فرش در قالیشویی

در نهایت فرش‌های شسته شده داخل دستگاه خشک کن قرار گرفته و به صورت مکانیزه خشک می‌شود. جالب است بدانید که فرش‌ها به صورت لول شده در خشک کن قرار داده شده و با چرخش در سرعت بالا، کامل خشک می‌شود. سپس فرش در گرمخانه‌های مسقف مخصوص از داربست آویزان شده و توسط دستگاه هیتر خشک می‌شود.
در صورت نیاز به تعمیر فرش، مرحله نهایی شامل رفو، ریشه زنی و … انجام می‌شود.


قالیشویی لاله در شهر اصفهان با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان است.قالیشویی با دستگاه

بعد از انجام مراحل بالا یعنی انجام خدمات شستشو و لکه گیری فرش و انجام کلیه خدماتی که مشتری از قبل برای قالی‌ها و موکت‌های خود انتخاب کرده است و در نهایت بعد از خشک شدن کامل، قالیهای شما یک بار دیگر توسط پرسنل  قالیشویی لاله کنترل کیفیت بررسی می‌شوند تا اگر لکه ای باقی مانده و یا مواردی نظیر این قبیل مشاهده کردند آنها را برای شستشوی مجدد به بخش شستشو ارجاء دهند و سپس بعد از اطمینان از نبود هیچ گونه مشکلی در تمیز بودن لول و کاور می‌شوند و آماده تحویل به مشتریانی میشوند


فرش



نظرات شما

    افزودن نظر شما