دسته بندی :  وبلاگ

نحوه شستشوی تابلو فرش دستبافت

تابلو فرش‌ها یکی از وسایل تزیینی منازل ما هستند که گاهی با یک گرد گیری ساده تمیز نمی‌شوند و یا شما از آن دسته افرادی هستید که وسواس دارید و میخواهید که حتما همه چیز را بشویید شست وشویی این فرش‌ها انقدر هم ساده نیست ولی ما بامهارتی که در این زمینه داریم به شما آموزش خواهیم داد که تابلو فرش خود را به چه صورت بشویید.
اگر به هر دلیلی احساس کردید تابلو فرش تان کثیف شده، پیشنهاد ما کمک گرفتن از مراکز قالی شویی است که در زمینه شستن تابلو فرش نیز تخصص دارند. اما اگر چنین مراکزی را سراغ ندارید و مایلید خودتان این کار را انجام دهید باید به روش‌های زیر اقدام کنید.


تابلو فرش

قالیشویی لاله اصفهان متخصص در شستشوی انواع فرش، موکت، قالی و قالیچه در منزل و محل کار شما با ارزان‌ترین قیمت، برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت‌ها با این شماره09138044051 تماس بگیرید

روش شستن تابلو فرش


۱- اول از همه فرش را با احتیاط از قابش جدا کنید.

۲- سپس روی تابلو فرش را با جاروبرقی جارو بزنید تا ذرات گرد و غبار از بین برود.

۳- سپس از پس ندادن رنگهای بافته شده در فرش اطمینان داشته باشید و یک لیتر آب سرد و دو فنجان شامپو فرش را درون ظرفی ریخته و خوب هم بزنید تا کف کند. با یک تکه اسفنج بزرگ که در این محلول غلتانده اید،یک گوشه از کار را که زیاد درون چشم نیست امتحان کنید و اگر برا ی فرش اتفاقی رخ نداد بعد روی سطح آن را به صورت یکنواخت و با سرعت بسایید.

۴- برای خشک شدن، باید تابلو فرش را روی زمین، در محیط نسبتا گرم و دور از نور خورشید پهن کنید تا رطوبتش تبخیر شود و رنگ‌های تابلو فرش تغییر رنگ ندهد. این کار اجازه نمی‌دهد رنگ‌های آن در همدیگر بلغزند و ادغام شوند.


قالیشویی لاله در شهر اصفهان با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان است.شستشویی تابلو فرش

 

اگر میخواهید از مواد شوینده دیگری به جای شامپوفرش استفاده کنید از یک برس یا اسفنج‌هایی با بافت نرم استفاده نمایید و برس‌های سیمی و زبر مانند را کنار بگذارید، زیرا آسیب غیر قابل جبرانی را به تابلو فرش وارد خواهد کرد.

و این که توصیه می‌شود برای شستشوی تابلو فرش از آب گرم استفاده نکنید، زیرا در صورت استفاده از آب گرم امکان پس دادن رنگ و ادغام رنگ‌های تیره در رنگ‌های روشن وجود دارد.

به هیچ وجه تابلو فرش خود را بر روی طناب پهن نکنید، زیرا ممکن است خط تا شده روی تابلو فرش از بین نرود و یا آنقدر کش بیاید که ظاهر و جلوه اصلی از بین برود.

توجه داشته باشید که بهترین روش برای گردگیری تابلو فرش استفاده از برس‌های گردگیری جاروبرقی است و با استفاده از این روش می‌توانید به راحتی به تمیز کردن تابلو فرش خود بپردازید.


Carpets

ممکن است آنقدر در شستشویی تابلو فرش مهارت کافی نداشته باشید و نگران آن بشوید که نکند فرش را بشوییم و آن خراب بشود شما میتوانید از قالیشویی لاله در این امر کمک بگیرید و دیگر نگران خراب شدن تابلو فرشتان نباشید.


نظرات شما

    افزودن نظر شما