دسته بندی :  وبلاگ

پاک کردن لکه نسکافه از روی فرش

ممکن است در یک روز زمستانی برای خود یک لیوان نسکافه درست کرده باشید و روی مبل نزدیک بخاری نشسته باشید و در آرامش کامل آن را نوش جان میکنید گاهی اتفاق می‌افتد که در هنگام صرف نوشیدنی دستمان به لیوان می‌خورد و مقداری از آن روی فرش می‌ریزد و یا این که همه خانواده دور هم جمع شده اید و هوس نسکافه کرده اید ممکن است هنگام درست کردن وقتی که آب جوش را داخل لیوان میریزد آنقدر لیوان داغ شده باشد که شما لیوان را رها کنید ولیوان نسکافه روی فرش ریخته وجاهایی از فرش را پر از لکه‌های قهویی کرده و فرش زیبای شما به یک فرش کثیف تبدیل شده است که دیگر زیبایی قبل را با این همه کثیفی نخواهد داشت.
شما نگران چیزی نباشید ما اینجا هستیم تا با آموزش‌های خود به شما دوستان عزیز کمک کنیم تا باغ بهشت شما تمیزشود مانند روز اول در ادامه با ما باشید.

قالیشویی لاله اصفهان متخصص در شستشوی انواع فرش، موکت، قالی و قالیچه در منزل و محل کار شما با ارزان‌ترین قیمت، برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت‌ها با این شماره09138044051 تماس بگیرید

لکه برداری نسکافه از روی فرش

هرچه سریع‌تر به داد لکه‌ها برسید، بهتر پاک می‌شوند. دست دست نکنید و همان لحظه اقدام به پاک کردنش کنید!

اگر به دنبال یک مرکز خدماتی برای شستشوی مبلمان منزل خود هستید و همچنین می‌خواهید هزینه مناسب و صد البته ارزان قیمتی داشته باشد و با کیفیت بالا مبل‌های شما را تمیز کند، مبل شویی لاله مناسب می‌باشد.


برای از بین بردن لکه نسکافه به وسایل زیر نیاز دارید

پارچه سفید یا حوله تمیز
آب سرد
ماده پاک‌کننده لکه
مایع ظرف‌شویی
محلول آمونیاک (برای فرش‌های غیر پشمی یا آن‌هایی که ترکیبی از پشم ندارند


قالی شویی لاله با چندین سال سابقه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در شهر اصفهان است

پاک کردن لکه قهوه تازه

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که نگذارید لکه بیش از حد پخش شود. برای تمیز کردن از بیرون لکه شروع کنید برای پاک کردن با فرش کلنجار نروید! طوری که به فرش آسیب برسانید
یک پارچه تمیز بردارید و روی لکه بگذارید و بفشارید تا خشک شود این کار را باید تا جایی انجام دهید که هیچ رطوبت و لک قهوه ای به پارچه منتقل نشود.مرحله بعد، به یک پارچه تمیز خشک و مقدار کمی آب سرد نیاز دارید. مقداری آب سرد روی لکه بریزید. با این کار لکه قهوه را رقیق می‌کنید. با پارچه تمیز لکه را خشک کنید و نم آن را بگیرید.میتوانید از لکه برهم استفاده کنید اما به صورت دستورعمل روی قوطی عمل کنید.


قبل و بعد لکه نسکافه


ماءالشعیر برای پاک کردن


ماءالشعیر هم یک پاک‌کننده قوی برای لکه‌های قهوه و چای از روی فرش و موکت است. مقداری ماءالشعیر را روی فرش بریزید و یا دستمال را به آن آغشته کرده و روی لکه بکشید. این کار را تا زمانی که لکه پاک شود تکرار کنید.بعد از اینکه لکه پاک شد، با دستمال نمدار فرش را تمیز کرده و با دستمال تمیز خشک کنید.


قالیشویی لاله بهترین انتخاب شما خواهد بود

از بین بردن لکه با ماست

با توجه به وسعت لکه چند قاشق ماست روی آن بریزید و حدود ده دقیقه صبر کنید. سپس ماست‌ها را با کمک یک قاشق از روی فرش جمع کنید و با دستمال و کمی آب روی فرش بکشید تا باقی مانده ماست‌ها هم تمیز شود. اگر هنوز هم اثری از لکه قهوه روی فرش می‌بینید می‌توانید این کار را چند مرتبه دیگر نیز تکرار کنید تا لکه کاملا برطرف شود. هرچقدر لکه جدیدتر باشد، قدرت پاک کنندگی ماست بیشتر خواهید بود.


نسکافه


ازبین بردن لکه با پودر ذرت

برای تمیز کردن این لکه‌ها، ابتدا کمی آب روی لکه اسپری کنید و دستمالی روی آن فشار دهید. این کار را چندین بار تکرار کنید تا لکه خیس شده، و اثر آن جذب دستمال شود.سپس براساس ابعاد لکه، کمی سرکه را با پودر ذرت مخلوط کنید و ترکیب به‌دست آمده را روی محل لکه بریزید. لکه‌ی روی فرش، جذب این ترکیب شده و از بین خواهد رفت.


بهترین قالیشویی در اصفهان

اگر زمان کافی برای تمیز کردن منزل و برطرف کردن لکه‌های روی فرش و موکت را ندارید، بهترین گزینه استفاده از خدمات قالیشویی لاله است


نظرات شما

    افزودن نظر شما