دسته بندی :  مبل شویی در اصفهان

مبل شویی در اصفهان 09138044051

اگر به دنبال یک مرکز خدماتی برای شستشوی مبلمان منزل خود هستید و همچنین می‌خواهید هزینه مناسب و صد البته ارزان قیمتی داشته باشد و با کیفیت بالا مبل‌های شما را تمیز کند، مبل شویی لاله مناسب می‌باشد.

مبل شویی

نظافت مبلمان از نکات بسیار مهمی است که باید حتما به آن توجه کنید.

خب وسایل نظافت مبلمان و مبل‌شویی را آماده کنید.
دستمال مخصوص، حوله، تشت آب، شامپوی مخصوص و هرچه که برای مبل‌شویی به ذهنتان می‌رسد با دقت و رعایت نکات مهم کار را آغاز کنید مهم است که موادی که برای نظافت مبلمانتان استفاده می‌کنید، با توجه به جنس آن‌ها انتخاب شود و آسیبی به بافت و رنگ مبل نرساند. سعی کنید در مدت اندک به بهترین نحو مبل‌های خود را تمیز کنید!
ممکن است این مرحله نیز برایتان سخت و وقت گیر باشد! از طرفی دقت در انتخاب نوع ماده شوینده و نحوه مبل‌شویی نیاز به تخصص دارد. پس می‌توانید این کار را به یک شرکت معتبر و مطمئن بسپارید. شرکت معتبر مبل شویی لاله با نیروهای حرفه‌ای و قابل اعتماد خود می‌تواند در این مرحله در کنار شما بوده و بهترین خدمات مبل شویی تخصصی را در مدت زمان اندک برای شما انجام دهند. پس هرگز نگران این مرحله نباشید.
این شرکت خدمات خود را به دو صورت ارایٔه می‌دهد. اولین روش در صورتی که مبل‌های شما زیاد کثیف نبوده و به شستشوی سطحی نیاز داشته باشد، در منزل شما حاضر شده وبا استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب، مبل‌های شما را تمیز می‌کنند. در روش دوم، در صورتی که مبلمان شما دارای لک و آلودگی زیاد باشد آن را تحویل گرفته و پس از شستشوی کامل و از بین بردن آلودگی و لک ها، آن‌ها را درب منزل تحویل می‌دهد. در صورتی که مبلمان شما نیاز به نظافت داشت می‌توانید از خدمات مبل شویی لاله کمک بگیرید. تنها کافیست با ما تماس بگیرید.


مبل شویی و قالیشویی لاله اصفهان متخصص در شستشو انواع فرش

بهترین ویژگی خدمات مبل شویی

✔ تحویل سریع و به موقع
✔ استفاده از مواد شوینده مناسب
✔ شستشوی خوب و باکیفیت
✔ خشک شدن کامل مبلمان
✔ داشتن تجهیزات کامل مبل شویی


تمیز کردن مبل چرم

آموزش شستشوی مبل:

توصیه ما به شما این است که پیش از اقدام به شستشوی مبل در منزل، قسمتی از مبل را که کمتر در معرض دید است تمیز و سپس خشک کنید. مطمئن شوید در اثر شستشو، لکه بزرگتری روی پارچه نمی‌افتد و پارچه رویی مبل رنگ پس نمی‌دهد.


مبل شویی لاله اصفهان متخصص در شستشوی انواع مبل وصندلی در منزل و محل کار شما با ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت‌ها با این شماره09138044051 تماس بگیرید

نکات شستشوی مبل در منزل:

جدا کردن تشک‌ها و کفی‌های مبل در صورت جدا شدن.
جارو کردن مبل و تمیز کردن شیار‌های مبل.
خیس کردن سطح مبل به وسیله دستمال خیس آغشته به مواد شوینده.
کشیدن فرچه و یا برس نرم بر روی مواد شوینده تا زمان کف کردن و از بین رفتن لکه ها.
با دستمالی نم دار کف‌ها را پاک کرده؛ مخصوصا کف‌های موجود در درزهای مبل لمسه دوزی شده.
سپس با دستمالی خشک بر روی مبل بکشید تا خیسی اولیه از بین برد.
با استفاده از جارو برقی آب و خاک مبل‌ها خشک نمایید.
در صورت نبود جارو آب خاک مبل‌ها را جلوی نور خورشید و یا کولر و یا پنکه خشنک نمایید.
چوب مبل‌ها را با دستمالی مرطوب و یا پارافین تمیز کنید.



مبل پارچه‌ای

برای شستشوی مبل در منزل اگر پارچه ای باشد، می‌توانید از شامپو فرش استفاده نمایید. برای این کار کافی است مقداری شامپو فرش را در یک تشت کوچک ریخته و با اسفنج نرم روی مبل بکشید.

 

مبل مخمل

مبل‌های مخملی نیز نیازی به شستشو ندارند و فقط کافی ست، با یک دستمال مرطوب، آلودگی و گرد و غبار روی آن را بردارید. اگر می‌دانید نمی‌توانید از پس این کار برآیید، از نیروی خدماتی جهت شستشوی مبل در منزل کمک بگیرید.



پارچه ای کرک دار

این نوع پارچه را باید با کمی شیر تمیز نمود. سطح پارچه را با کمی شیر مرطوب کنید و با پنبه روی آن بمالید. سپس لکه شیر را نیز با آب و صابون تمیز و با جارو برقی یا بخارشور سطح مبل را خشک کنید.



مبلمان چرمی

مبل‌های چرمی، به مراقبت بالایی نیاز دارند، چون هر خراش یا پوسیدگی باعث از بین رفتن آن‌ها می‌شود و در تمیز کردن و استفاده از آنها باید نهایت دقت را داشته باشید. این مبل‌ها نیازی به شستشو ندارند، فقط باید لکه‌های ایجاد شده روی آنها را برطرف نمود که برای برطرف کردن لکه‌ها می‌توانید از شیشه شور و یک دستمال پارچه ای استفاده کنید.



از بین بردن لکه چربی:

یکی از راه­ها برای پاک کردن لکه چربی استفاده از پودر بچه است. پودر بچه اگر چند ساعت روی لکه روغن بماند آن را جذب می­کند. همچنین برای پاک کردن لکه روغن پودر لباس­شویی و همچنین مایع ظرف­شویی هم مفید است.



از بین بردن لکه خون:

نشاسته و آب را به صورت غلیظ ترکیب کنید و بر روی لکه خون بریزید مدتی زمانی اجازه دهید تا ماده مذکور خشک شود سپس آن را بتراشید و محل مورد نظر را با دستمال پاک کنید.



از بین بردن لکه چای:

راحت­‌ترین راه استفاده از دستمال مرطوب است. دستمال را آن­قدر روی سطح لکه بکشید تا لکه کاملا پاک شود. از نمک، سرکه و حتی نوشابه هم می­توان برای پاک کردن لکه چای استفاده کرد.


تمیز کردن مبل


قالیشویی لاله در شهر اصفهان با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان است.

نکته مهم 

هیچگاه از مواد شوینده قوی استفاده نکنید؛ همچون گلیسیرین، آمونیاک، آب ژاول و سدیم برای از بین بردن لکه‌ها استفاده نکنید زیرا در مبل شویی دچار بروز آسیب‌های جدی می‌شوید.


نظرات شما

    افزودن نظر شما